2011. szeptember 19., hétfő

Állásinterjú 2.

Ma én is letudtam az első itteni interjúmat, ami minden bizonnyal nem is lesz az utolsó.

Johnston's-nál, egy buszokat üzemeltető cégnél voltam. Az állás egy "Operations Supervisor" pozicióra szólt. A seek-en találtam, mivel a légiközlekedésben már egy pár napja semmi érdekes nem volt, folytattam az egyéb üzemeltetési területekkel. Csütörtök éjjel adtam fel a jelentkezést és pénteken már írtak is, hogy várnának a jövő hétre. Az előny, hogy nagyjából ugyanezt a dolgot csináltam repülőgépekkel. Szolíd tíz perccel előbb érkeztem, a manager elnézések közepette, mivel még nem végzett egy munkájával, terápiás céllal beültetett a sofőrök pihenőjébe. Majd fél órát töltöttem itt, bár azt hiszem ez is az interjú része volt, igyekeztem is vegyülni a munkatársakkal!

Az interjún hárman voltak velem egy szobában, egy kör alakú asztal körül, ami mindenképpen humánusabb, mint ha szemtől szemben ültem volna velük egymagam. Az Operation Manager az elején ismerette, hogy ez az interjú egyfajta kölcsönös bemutatkozás, hogy kiderüljön, mennyire érezzük jól magunkat egymás társaságában. Ennek megfelelően mindenki röviden bemutatkozott, majd én beszéltem magamról, arról, hogy hogyan és miért kerültünk ebbe az országba (a Kiwik erre nagyon kiváncsiak, amúgy nem egy olyan népség aki puffogtatná a nagy szavakat, de itt azért jólesik nekik, ha ecseteljük, hogy a világ másik feléről az ő országukat választottuk). Átmentünk az önéletrajzom főbb pontjain, első sorban a munkatapasztalat részen. Ezután röviden ismertette a céget, majd én mondtam el amit tudok. Majd beszélgettünk még a szabadidős tevékenységekről, én is feltettem egy pár kérdést.

Végül a Manager elmondta a felvételi eljárást és egy pár szóban, arról beszélt, hogy az én esetemben miről fognak dönteni. Nagyra értékelték az üzemelési területen szerzett tapasztalatomat, viszont kihívásként, hogy elsajátítsam Új-Zéland földrajzi atlaszát a helységnevekkel. Bár ezzel kapcsolatban azonnal hozzátette, hogy ebben az esetben megoldást lát abban, ha egy kicsit tovább dolgozom felügyelet alatt, illetve még nem dolgozom hétvégén, amikor csak egy supervisor van szolgálatban. Amennyiben ezen a körön túljutnék, a következő kör egy un. behavioral interview lesz, amiről mindenképpen beszámolok, ha lesz!

4 megjegyzés:

  1. Hajrá, Balázs :-) Szurkolunk :-)

    Egyébként pedig a B-betűvel kezdődő keresztnevek listája alább, ha választani szeretnél új nevet. A Baldwin például nagyon jól hangzik és illene is hozzád. :-)

    http://www.babynames.com/Names/B/?starts=B&gender=M

    VálaszTörlés
  2. Köszi! :)
    a tippet is, de azt hiszem maradok az eredetinél! :)

    Közben megjött az elutasító válasz, de azért gyakorlásnak jó volt.

    VálaszTörlés
  3. so, Baldwin... majdnem olyan jo mint a nalunk hansznalt Garazs Balazs, just so we did not mix you up with any other Balazses back when Aron was little....

    Get your atlas out and start learning.... it's kind of like all those silly battles we know from all over the world in WWII... if you are interested, you will learn them in no time.

    And Baldwin, good luck.

    VálaszTörlés
  4. Maybe Baldwin is better to conquer the holy land, than get a job here, so I keep Balazs for while ...
    yep, there are no so much sites here, it won't be a problem!
    thanks!

    VálaszTörlés