2011. július 28., csütörtök

Bemutatkozás: Balázs

Kedves Olvasó,

Elindítjuk ezt a blogot, mert szeretnénk ismerőseink, barátaink és családunk egy nagyobb köréhez eljutni egy nagyon távoli helyről. Gabival, feleségemmel Új-Zélandra költözünk két hét múlva. Nem tudjuk mit hoz a jövő, de ennek a blognak a hangvételét személyesre igyekszünk szabni. Ugyanakkor, mivel a téma meglehetős közérdeklődésre tart számot, lesznek olyan posztok is, amikben megosztjuk a legfrissebb tapasztalataink a kivándorlás technikai részleteiről.


Az első probálkozásomban egy meglehetősen hosszú bejegyzést sikerült leírnom arról, hogy mért akarom elhagyni Magyarországot. Na ezt szépen kitöröltem. A kivándorlásnak ez a része egy meglehetősen személyes döntés, amit senki sem nem spórolhat meg magának. Aki ilyesmin töri a fejét, olvasson újságot, nézzen tévét, netezzen és beszélgessen! Aztán majd eldönti!

Ami pedig a dolog másik oldalát illeti: Új-Zéland. Ez egy összetett döntés volt, választásunk során angol nyelvterületre akartunk menni, lehetőleg Európán kívülre. A Kanada, Ausztrália, Új-Zéland hármasból az utolsó lett a befutó, aminek voltak technikai okai (a bevándorlási rendszer és a mi lehetőségeink abban) és személyes okai (az ország szépsége, életvitel és még sorolhatnám).

Akkor kezdődhet a kaland! Gabi nélkül nem hoztam volna meg ezt a döntést, ez a mi kalandunk!

2 megjegyzés:

  1. Egyrészt gratulálok, én régóta töröm a fejem hasonlón, és nem is állok messze tőle, de még nem jutottam el idáig. lehet, hogy azért mert egyedül vagyok, lehet, hogy azért, mert gyáva. Mindegy is. A lényeg, hogy mostantól lesz egy blog, amit olvasgathatok, és talán jönni fog az a kis löket, ami elindít.
    Másrészt én épp most tervezem (a munkahelyemen már egyeztettem), hogy jövőre legalább három hónapot külföldön szeretnék élni. Ez fizu nélküli szabit jelent. Nálam négy ország jöhet szóba, hasonlóan fontos, hogy angol anyanyelvű legyen, és Európán kívül: USA, Ausztrália, Kanada, Új-Zéland (Szingapúr, India, stb. most nem játszik). Most az utóbbinak az esélyeit lehet, hogy kicsit erősíteni tudjátok majd.
    Sok sikert és sok bejegyzést kívánok!

    VálaszTörlés
  2. köszönjük szépen! igyekszünk minél több információt felrakni. sok sikert neked is!

    VálaszTörlés